Wednesday, January 5, 2011

Kesian Angah.. Kesian Semir

Kesian..
Pagi-pagi Isnin mak call,
bgtau angah accident..
Aku bagaikan seriau
sebab teringat satu ayat
"kalau tak suka, pulangkan.."
tapi aku tabahkan hati
segera call my hubby
direct ke Hospital Seremban
follow keter mak abah

Sampai spital
tengok angah ngan dak Mir
memang ngeri..
eeeeiiiiii!!!
memang takut...
perrggghhhh....
terus aku request my hubby
belikan sebotol air
sebab aku dah rasa nak pitam...........

La nie
angah ada kat umah
tengah syok baring-baring
"tu la ngah..
nak sangat cuti..
haa... ambil nie...
terus angah dapat cuti..."
Angah terus gelak
sambil tahan sakit accident tu...


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"