Wednesday, December 8, 2010

Bosan

Badan aku sakit-sakit!! Somebody help me!! Berminggu-minggu aku tak rehat, terkejar-kejar job sana sini. Tapi Alhamdulillah, sekurang-kurangnya dapat lah tampung apa yang terkurang. Huhuhuhu.
     Anak. Aku memang teringin sangat punyai anak sendiri, punyai zuriat sendiri. Tapi tu lah, rezeki dari ALLAH belum sampai lagi. Tetiber aku teringat kat member lama aku. Dia kata, ALLAH suruh aku kumpul duit banyak-banyak, sebab nanti baby kembar nak keluar. Terhibur sikit dengan gelagat member aku.Huhuhu... But, anyway, my hubby pun teringin gak. Dah macam-macam cara kami buat. Tapi kalau ALLAH dah kata belum rezeki, maka belum lah lagi tu. Apa pun, mak aku mesti seronok kalau dapat cucu. Sian kat mak ngan ayah aku, asyik main ngan cucu orang lain jerk. Mak, abah, kaklong minta maaf sebab tak dapat beri cucu awal-awal lagi. Belum rezeki ALLAH nak bagi lagi. Huhuhu..

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"