Monday, August 30, 2010

Jenjalan kat KLCC


     Hari nie 29/08/2010 kitaorang gi tengok wayang kat TGV, KLCC. Tengok citer vempire suck. Best giler! kelakar habis! Huhu. Asal hantar gambar dulu ngan customer , pas tu booking tiket kul 3.20 pm. Kitaorang naik lrt jerk, parking keter kat LRT Terminal Putra, Gombak. Pas tu, sampai KLCC awal, panggung TGV pun tak ramai, maybe bulan puasa kot, orang sibuk beli baju raya, aku sibuk nak tengok wayang. Hehehe. 
     Pas habis wayang (sempat gak my hubby tido jap... Hahahaha), kitaorang gi jalan-jalan sekitar KLCC. Tempat yang aku paling suka pergi, dah tentu kat Kinokuniya. Kat sana, aku borong 3 novel sekali! Dasyat tak? (tak lah sedasyat orang yang betul-betul giler novel). Jadi, tengah jalan-jalan tu, sempat lah snap gambar nie guna kamera iPhone. Okey gak kan? 
     Pas tu, masa balik, dah beli tiket balik ke terminal putra. Last-last my hubby ajak gi beli juadah berbuka kat Wangsa Maju. Jadi, aku pong patah balik untuk turun kat Wangsa Maju.. Hehehhe

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"