Thursday, June 24, 2010

Macam-Macam Perangai!

Hari nie aku tak dapat gi kejer. Gigi aku sakit. Huhu.. Jadi, aku dok umah je la memanjang. Tapi tak pe, walau pun dok umah, aku leh la update blog aku nie. Hehehe....

Sesungguhnya banyak impian aku yang telah tercapai. Ye ke? eemm.... Tak jugak. Sudahh!!! Aku sebenarnya ada menyimpan satu angan, iaitu nak punyai novel sendiri. Dulu aku pernah menulis, tebal jugak hasil penulisan aku tu. Tapi bila dah meningkat usia, terus hang aje citer tu. Cerita berkisar cinta antara dua manusia, terlerai dek penangan insan ke-3. Banyak kali jugak aku tukar tajuk novel nie, tapi entah la, terbengkalai jerk. Tapi tak pe lah, maybe next time...... Hopefully!!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"